בלוג

בתוך כמה זמן תוכלו לראות תוצאות

סמכות הורית וילדות מאושרת כן הולכים ביחד!

המון הורים פונים אליי ושואלים: "מהו אורכו של תהליך הדרכת הורים ותוך כמה זמן יהיו תוצאות?". התשובה לשאלה הראשונה היא שהתהליך מבוסס על 5-10 מפגשים. ובתוך כמה זמן תוכלו לראות תוצאות? את ההמלצות והכלים תקבלו ממני כבר במפגש השני (לעתים, אף במפגש הראשון). עם זאת, מפרי עמלכם תוכלו ליהנות בשלב מתקדם יותר בתהליך. 

התהליך מעודד את צמיחתכם וחידוד כישוריכם כהורים, ועל כן אני מאמינה שהדרך חשובה ממש כמו היעד הסופי. אני שמחה לשתף אתכם בדברים שעשויים להשפיע על אורכו והצלחתו של התהליך, וגם להציג בפניכם את התחנות בהן תעצרו בדרך אל היעד הסופי. 

אילו פרמטרים משפיעים על אורכו והצלחתו של תהליך הדרכת הורים?

  • שיתוף הפעולה ביניכם – לעתים, כל אחד מכם – ההורים, מחזיק בתפישות ואמונות שונות באשר לתפקיד ההורות. כתוצאה מכך, עלולים להיווצר ביניכם חיכוכים המערערים את שיתוף הפעולה. בכדי שתהליך הדרכת הורים יצליח, אתם נדרשים לשתף ביניכם פעולה באופן מלא – לחזק, להכיל ולהשלים זה את זו.
  • יישום המלצותיי בעקביות – אני אכתוב בעבורכם את המפה, אך אתם אלו שתצטרכו לנהוג אל היעד. העבודה היא שלכם, ומבלי שתשקיעו בה במסירות ובעקביות, התוצאות לא ימהרו להופיע. אני כמובן אלווה, אתמוך ואדייק אתכם בכל שלב ובזמינות מלאה.

הדרך אל היעד הסופי עוברת ב-2 תחנות – הכירו אותן!

בסופו של התהליך, אתם אמורים להגיע לנקודת היעד אליה רציתם להגיע. כל עוד הגעתם וכבשתם את מטרתכם – התהליך הצליח. הדרך אל היעד הסופי מותנית בעצירה ב-2 תחנות, המעידות על התקדמותכם וצמיחתכם כהורים:

  • אתם מודעים לדפוסים המעכבים שלכם ומשנים אותם – אני מאמינה שהכל מתחיל בכם, ההורים. ועל כן, האינדיקציה הראשונה המעידה על שינוי וצמיחה היא המודעות שלכם להרגלים/תגובות. לדוגמא: נניח וילדכם מבקש מכם לאכול קינוח, ומסיבותיכם אתם מחליטים להשיב לבקשתו בשלילה. "האוטומט" שלכם הוא לנהל משא ומתן עם ילדיכם ולהגיד את המילה "לא" חמש פעמים בדקה? בתהליך הדרכת הורים, אנחה אתכם לומר לילדכם פעם אחת ואסרטיבית "לא" – כזו שמעבירה את המסר ומחזקת את הסמכות ההורית שלכם. פיתוח מודעות לדפוסים מעכבים/לא מועילים (לדוגמא: לומר יותר מפעם אחת "לא"), תורם משמעותית להתקדמותכם בתהליך. 
  • משוב חיובי מילדיכם – ילדכם לא אמורים לדעת שאתם עוברים תהליך של ייעוץ משפחתי, אך הם בהחלט אמורים להרגיש אותו. אחת האינדיקציות המשמעותיות ביותר לכך שהתהליך עובד, היא התגובה שאתם מקבלים מהם. כך לדוגמא: הורים רבים שפונים אליי, מספרים לי בכאב כי ילדיהם "לא סופרים" אותם. תוך כדי תנועה ובתנאי שתיישמו את המלצותיי בעקביות, תרגישו כי ילדיכם נענים לבקשותיכם, קשובים אליכם, יותר מתקרבים ופחות מתרחקים.

אני מזמינה אתכם לתהליך מעצים, מלמד וחוויתי שלאורכו נעבוד על ביסוס סמכות הורית. לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות, אתם מוזמנים לפנות אליי – 050-8774-152

יש לכם שאלות?

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן